Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Ηθικός αυτουργός για την υψηλή χοληστερίνη στην Κληματιά ο Δήμος Ζίτσας;

Διέθεσε 1.500 σουβλάκια και 43 κιλά λουκάνικα για την εκδήλωση στις 4-7-2015 στο θεατράκι της Κληματιάς!!! Τι καλά που έφαγαν…
Εκτάκτως ο πεινασμένος, δηκτικός και παραπολιτικός Σωκράτης, “λιγουρεύεται”…
    Για να μου πέσει η χοληστερίνη, ο γιατρός μου είπε ότι η δίαιτα είναι η βάση για την αντιμετώπιση της υπερλιπιδαιμίας. Μου είπε ότι το κρέας ανήκει στις βασικές τροφές που πρέπει να αποφεύγονται. Μου είπε να εμπλουτίζω τη διατροφή μου με ψάρια (όλα τα άσπρα ψάρια χωρίς "πέτσα", ψητά ή βραστά). Και τα τηρούσα ευλαβικά.
    Καλά τα πήγαινα μέχρι το Σάββατο 4 Ιουλίου που πήγα στην Κληματιά στην εκδήλωση του Δήμου Ζίτσας με μουσική και χορευτικά. Είμαι στο χωριό του ΠανοΛιάκου σκέφτηκα, θα...
τον βρω θα με κεράσει και κανένα σουβλάκι, πάντα πρόσχαρος, ανοικτός και φιλόξενος ο Πρόεδρος!

Οι παρόντες…
    Υπολόγισα ότι θα είναι εκεί μαζί με τον ΠανοΛιάκο ο Θαρύπας, ο Δημήτρης ο Λάμπρου και ο Νίκος ο Σφήκας και θα τα περάσουμε καλά! Στο διπλανό τραπέζι ο Σταλίκας με το Μάστακα, στο παραδίπλα ο Ανέστης με τη Γιάννα (με το ταμπλετάκι της Σοφίας στα χέρια της και το δικό της στην τσάντα), στο παραπέρα τραπέζι οι Μιχάληδες, ο Μπίγγος (γράφοντας στο laptop του) με τον Πλιάκο και τους ειδικούς συνεργάτες του δημάρχου. 
    Μόνος του σε άλλο τραπέζι ο Άλκης Βότσικας που αντί για σουβλάκια και λουκάνικα να έχει μπροστά του μια μακέτα του παζαριού, να την κοιτάει και να δείχνει χορτάτος και πανευτυχής. Σε μια γωνία παρακάτω κάτι ΣΥΡΙΖΑίοι, νομίζω ο Βασίλης Κίτσιος αγκαλιά με τον Αντρέα Φίλη
    Και άλλοι πολλοί, όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος, μια θαυμάσια καλοκαιρινή βραδιά! Μουσική, σουβλάκι και λουκάνικο

Η τσίκνα…
    Αυτό το θεατράκι δε χωράει πολύ κόσμο αλλά είναι καταπληκτικό. Σου ανοίγει την όρεξη για φαΐ ειδικά για σουβλάκια και λουκάνικα. Θέλεις το περιβάλλον, θέλεις η τσίκνα και οι μυρωδιές, δεν ξέρω τι. Μου είπαν ότι ο Δήμος Ζίτσας, ξέροντας ότι στο μέρος αυτό ανοίγει η όρεξη για φαΐ τα κανόνισε μια χαρά, είχε 1.500 σουβλάκια και 43 κιλά λουκάνικα! Τι καλά θα φάνε όλοι σκέφτηκα πριν καθίσω, θα χορτάσουν σουβλάκια και λουκάνικα. 
    Αλλά προβληματίστηκα: καλά αυτοί δεν έχουν χοληστερίνη;;;

Η χοληστερίνη…
    Από τότε πέρασε 1,5 μήνας. Βρήκα το φίλο μου τον Γιάννη από την Κληματιά, «γεια σου Γιάννη τι κάνεις» του λέω. «Άσε» μου λέει «έκανα εξετάσεις και έχω ανεβασμένη τη χοληστερίνη. Το ίδιο και οι περισσότεροι χωριανοί». Προβληματίστηκα, σκέφτηκα, έτριψα το μυαλό μου.
    Δεν μπορούσα να το εξηγήσω γιατί η χοληστερίνη έκανε επιδρομή στην Κληματιά, μέχρι που μου ήρθε φλασιά!!! Τα 1.500 σουβλάκια και τα 43 κιλά λουκάνικα θα φταίνε σκέφτηκα. Είδες λέω μέσα μου, πήγε ο Δήμος Ζίτσας να κάνει το καλό, να είναι “γαλαντόμος”, αλλά καλό έκανε τελικά στους μικροβιολόγους αφού ανέβασε τη χοληστερίνη. 
    «Τι καλά που έφαγαν» σκέφτηκα, αλλά να τώρα τα αποτελέσματα...
    Ηθικός αυτουργός ο Δήμος Ζίτσας…
    Να εδώ  και η απόφαση.

Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω είναι καθαρά πολιτικός στοχασμός.
Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015


Γράφει ο “πεινασμένος” Σωκράτης απ΄ τη Ζίτσα…