Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Απάντηση από τους εργαζόμενους του Δήμου Ζίτσας για τα αυτοκίνητα…

το πότισμα...
    Το σωματείο εργαζομένων του Δήμου Ζίτσας έστειλε απάντηση για το χθεσινό θέμα που ανέδειξε το zitsagate (κλικ εδώ - Δύο (2) ολοκαίνουργα Ι.Χ. αποφάσισε να αγοράσει ο Δήμος Ζίτσας!!!) και αναδημοσίευσε μετά το epirusgate, την οποία και παραθέτουμε στη συνέχεια αυτούσια.
Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ο ρόλος των εργαζομένων δεν είναι να παριστάνουν την υπεράσπιση του εργοδότη τους ή να παίρνουν “γραμμή” από το δήμαρχο (ιδιαίτερα μάλιστα της διοίκησής τους), αλλά να αγωνίζονται για αυτά που τους εξέλεξαν. Ας διαβάσουν προσεκτικά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου και την εισήγηση του αντιδημάρχου Βασ. Γαρδίκου και να μας πουν που διαφωνούν.
Μήπως είδαν οι εργαζόμενοι ή οι “εκφραστές” τους κάποια δήλωση του κ. Ρογκότη, ορθή και κατηγορηματική, ότι δεν θα χρησιμοποιεί αυτός ή οι αντιδήμαρχοί του αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα; Αν έκανε τέτοια δήλωση να μας το πουν να το γράψουμε. Αλλιώς να σταματήσουν να το παίζουν  “μαλλί, γυαλί και παντελόνι Lee” και να παίζουν το ρόλο της υπεράσπισης του...
εργοδότη τους.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Η απάντηση του σωματείου εργαζομένων του Δήμου Ζίτσας
Με έκπληξη είδαμε αναρτημένο δημοσίευμα στην σελίδα σας, σχετικά με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ζίτσας (Απόφ. Δ.Σ. 77/2012) για την προμήθεια δύο επιβατικών αυτοκινήτων (από το ελεύθερο εμπόριο νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, φιλικών προς το περιβάλλον) από τον ΟΔΔΥ, με την διαδικασία της χρηματοδοτικής μίσθωσης εφόσον πληρούν τις εξής για τους Δήμους προδιαγραφές: 1400 κ.ε. εκπομπή CO2 μέχρι 150 gr/km, κατανάλωση βενζίνης μέχρι 6,5 λίτρα ανά 100 km και κόστος έως 18.000 €. Μάλιστα, έχετε και μια φωτογραφία πολυτελούς λιμουζίνας, που προκαλεί το κοινό αίσθημα με την πρώτη ματιά. Επειδή το παραπάνω σχόλιο εκθέτει πρώτα απ’ όλα τους εργαζόμενους του Δήμου Ζίτσας, αφού δεν εργαζόμαστε μόνο αλλά είμαστε και υπόλογοι έχοντας την υποχρέωση να ελέγχουμε τις οποιεσδήποτε προμήθειες, σας γνωρίζουμε ότι, όπως αναφέρθηκε και στην εισήγηση του δημοτικού συμβουλίου, το εύρος του νέου καλλικρατικού δήμου είναι τεράστιο όσον αφορά τις αποστάσεις του επαρχιακού και εθνικού δικτύου που του αναλογούν. Οι ανάγκες που προκύπτουν καθημερινά στις τοπικές κοινότητες και τους οικισμούς όλων των δημοτικών ενοτήτων είναι μεγάλες. Κι επιπρόσθετα ας σημειωθεί ότι μεγάλο τμήμα του οδικού δικτύου είναι σε ιδιαίτερα άσχημη κατάσταση. Εμείς σαν εργαζόμενοι, από την πρώτη στιγμή έχουμε καταβάλλει φιλότιμη προσπάθεια για τη μείωση των λειτουργικών δαπανών του Δήμου και τα έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Στην προσπάθεια αυτή έχουμε συνεισφέρει και με τη συμμετοχή δικών μας αυτοκινήτων. Με την εφαρμογή όμως του Μνημονίου κάτι τέτοιο καθίσταται πλέον απαγορευτικό, μιας και οι μισθοί των συναδέλφων έχουν κατακρεουργηθεί, ενώ τα Έξοδα Κίνησης που παίρναμε - τα οποία δεν ήταν μισθός, επίδομα ή υπερωριακή αποζημίωση - έχουν κοπεί. Έτσι λοιπόν, είναι αναγκαίο να δοθεί λύση στις υπηρεσιακές ανάγκες που προκύπτουν, αφού τα οχήματα που έχει ο δήμος αποτελούν παλιό κι επισφαλή στόλο και δεν επαρκούν ώστε να καλύψουν τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της περιοχής μας. Σ' αυτά ας προστεθεί και η ασφάλεια του προσωπικού που είναι ιδιαίτερο μέλημα όλων μας. Θα παρακαλούσαμε λοιπόν σε ανάλογες δημοσιεύσεις να ζητούσατε και τις θέσεις μας, ώστε να αποφεύγονται παρεξηγήσεις που έχουν πλήξει ιδιαίτερα τους εργαζόμενους στους ΟΤΑ στο παρελθόν αλλά και συνολικά την εργατική τάξη. Ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε κάθε σπατάλη δημοσίου χρήματος προκαλεί εύλογα λαϊκή οργή κι αγανάκτηση.

Με εκτίμηση, για τη σύνταξη του ανωτέρω, ο πρόεδρος της επιτροπής εργαζομένων και οι εργαζόμενοι του Δήμου Ζίτσας