Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου 2015

“Πήρε φωτιά” ο Καλαμάς, τελικά την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου (11:00 πμ στο Βουτσαρά) οι εκλογές στην κίνηση " Καθαρός Καλαμάς"…

Σφοδρές διαμάχες, κατηγορίες για αδράνεια του Δ.Σ. και για σκόπιμη αναβολή των προηγουμένων Γενικών Συνελεύσεων.
    Τελικά μετά από δύο αναβολές, καθώς χωρίς να εκλεγεί προεδρείο ο Γραμματέας της Κίνησης κ. Μαρμούτας έκρινε (αναρμοδίως) ότι δεν υπάρχει απαρτία και διέλυσε την τελευταία συνέλευση στις 30/8 χωρίς προηγουμένως να βεβαιωθεί η απαρτία η μη, εν μέσω σφοδρών και έντονων αντιδράσεων από πολλά παριστάμενα μέλη, θα γίνουν τελικά την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου (11:00 πμ στο Βουτσαρά) οι εκλογές στην κίνηση "Καθαρός Καλαμάς".
    Όπως καταγγέλλουν αρκετά μέλη της Κίνησης, το Δ.Σ. (Πρόεδρος είναι ο Ιερέας Γεώργιος Τζώρτζης) επέδειξε μεγάλη αδράνεια τα τελευταία χρόνια και περιορίστηκε μόνο σε ορισμένες «δημοσιοσχεσίτικες»...
εμφανίσεις, λες και ο Καλαμάς μας ξαφνικά έπαψε να έχει προβλήματα ρύπανσης. Έτσι οι εκλογές της Κυριακής 6 Σεπτεμβρίου (11:00 πμ στο Βουτσαρά) αποκτούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Παραθέτουμε στη συνέχεια αρκετά κείμενα που καταδεικνύουν το μέγεθος της κριτικής που ασκείται στη νυν διοίκηση της Κίνησης
Επίσης τα “πετυχημένα” σποτάκια που βγήκαν για τις εκλογές


ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ «ΚΑΘΑΡΕ ΚΑΛΑΜΑ»
    Και να που πέρασε ο καιρός σαν το νερό του Καλαμά που κυλάει και φτάσαμε στο σήμερα.
    Τα χρόνια που πέρασαν έδειξαν καθαρά για όλους εμάς «τους Αθηναίους» που μετείχαμε στο εγχείρημα τoυ riveraction kalamas , αλλά και σε πολλούς άλλους νέους φίλους από Αθήνα και Ήπειρο που γνωρίσαμε αυτό το διάστημα και συζητήσαμε, πως ο λόγος που χάλασε η συνεργασία ήταν για να μη γίνει τίποτα.

    Γραφτήκαμε μέλη του «Καθαρού Καλαμά» και δηλώσαμε τη διάθεσή μας να προσφέρουμε… Μάταια περιμέναμε οποιαδήποτε ανταπόκριση από το Δ.Σ. της Κίνησης. Ούτε καν μια ενημέρωση προς τα μέλη για τις δράσεις. Πράγμα φυσικό βέβαια αφού δεν υπήρχαν δράσεις ουσίας ή όταν κάτι σοβαρό ξεκινούσε θαβόταν. Η κίνηση δεν υπάρχει ουσιαστικά, έχει εντέχνως απομαζικοποιηθεί και λειτουργεί για την εξυπηρέτηση κομματικών συμφερόντων τοπικών «παραγόντων». Λεπτομέρειες και συγκεκριμένες καταγγελίες στη Συνέλευση της Κυριακής 6 Σεπτεμβρίου 11π.μ. στο Βουτσαρά.
    Σημειωτέον ότι είναι η δεύτερη φορά που καλείται αφού η προηγούμενη αναβλήθηκε πραξικοπηματικά με το πρόσχημα της μη απαρτίας-χωρίς συζήτηση και διαπίστωση περί αυτού, αφού οι συσχετισμοί φαίνεται δε βόλευαν κάποιους. 
    Δε τους έφτανε που καθυστέρησαν όσο μπορούσαν την ημερομηνία των εκλογών, έτσι ώστε να φύγουν από τον τόπο οι «παρείσακτοι αδειούχοι» μέλη και φίλοι της Κίνησης άρα να μην μπορούν να ψηφίσουν. Ανέβαλαν και τη Συνέλευση της 30/8/2015 για να ξεμπερδέψουν και με τους τελευταίους «ενοχλητικούς» που είχαν μείνει, εξαντλώντας τα χρονικά όρια της άδειάς τους.
Σιγά που θα ξανάρθουν, σκέφτηκαν.
    Μένει να δούμε αν έχουν δίκιο αυτοί ή τα μέλη της Κίνησης που θέλουν την τήρηση των σκοπών της κι όχι το βόλεμα «ημετέρων».
Ελπίζουμε και δουλεύουμε για μια μαζική εκλογοαπολογιστική συνέλευση που θα βοηθήσει την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ¨ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΣ» να γυρίσει στο δρόμο του αγώνα και στις δεσμεύσεις των καταστατικών της σκοπών.
Μέλη της Κίνησης
Αύγουστος 2015

*********************************************

Τίποτα δεν έχει αλλάξει, κι ας μην είναι τίποτα όπως παλιά.... Ο Τελευταίος Χορός με τις λάμιες του Καλαμά
    Το σήμερα; «Μα, υπάρχουν σήμερα ξωτικά;» θα μου πείτε. «Πώς δεν υπάρχουν;» σας απαντώ. Όλες οι εποχές έχουν τα ξωτικά τους. Έτσι, σήμερα μπορεί να μην έχουμε ή μάλλον να μην πιστεύουμε ότι υπάρχουν “λάμιες”, όμως υπάρχουν (και παρα-υπάρχουν) οι ”λαμογιές”.
    Μάλιστα φίλοι μου, αυτά είναι τα ξωτικά του σήμερα: οι “λαμογιές”, θηλυκού γένους, όπως θα παρατηρήσατε, για να επαληθευτεί και η διαπίστωση της Λαογραφίας ότι η κακή και μη αποδεκτή συμπεριφορά συμβολίζεται και βαφτίζεται με ονόματα θηλυκού γένους. ”Nονοί” βέβαια -και της ημέρας και της νύχτας- συνήθως είναι οι άντρες, αλλά αυτό είναι από άλλο ανέκδοτο (ή χωρατό). Ομοιότητες και διαφορές Η “λάμια”, λοιπόν, ήταν ένα φανταστικό τέρας της αρχαίας και της νεότερης μυθολογίας. Παριστάνεται σαν ωραία εύσωμη γυναίκα, με πόδια ζώου, που προσπαθεί να προκαλέσει τον έρωτα νέων, με σκοπό να τους ρουφήξει το αίμα και μετά να τους καταβροχθίσει. Αντιθέτως, η “λαμογιά” είναι ένα υπαρκτό τέρας της νεότερης ελληνικής πραγματικότητας. Δεν έχει πόδια ζώου, αλλά είναι η ίδια ζωώδης και κτηνώδης. Προσπαθεί να προκαλέσει τον έρωτα των κονδυλίων, των μιζών, των επιδοτήσεων, με σκοπό να ρουφήξει το αίμα του κράτους και μετά να καταβροχθίσει όλο το χρήμα του. Ξωτικά τότε και τώρα Τα ξωτικά είναι «περιπλανώμενες εξωκοσμικές μορφές που ζουν αιώνια κάπου στη φύση, μακριά από τον πολιτισμό και την οργανωμένη κοινωνία, συνήθως σε μέρη επικίνδυνα. Έχουν υπερφυσικές ιδιότητες και δυνάμεις, σπάνια και παράξενη ομορφιά ή ασχήμια, ενώ τις περισσότερες φορές είναι εχθρικές προς τους ανθρώπους».
    Τα σύγχρονα ξωτικά, δηλαδή τα ”λαμόγια”, έχουν όλες τις παραπάνω ιδιότητες, πλην της αιωνιότητας (την οποία αντικαθιστούν με τη δια-κομματικότητα και την υπερ-κομματικότητα) και της απομάκρυνσης από την οργανωμένη κοινωνία, καθώς συνήθως είναι επίλεκτα και ευυπόληπτα μέλη της. Είναι και αυτά εξωκοσμικές μορφές (ούφα;), περιπλανώμενα σε υπουργεία και υπηρεσίες, συνήθως κακάσχημοι (εξωτερικά και εσωτερικά ), θρασείς, τσαμπουκάδες, αγενείς και Ελληναράδες. Μια μεγάλη διαφορά όμως είναι ότι οι κοινωνίες μας δε θέλησαν να «αποτάξουν την κακή τους συμπεριφορά», όπως στα ξωτικά, αλλά μάλλον την επιβράβευαν και προσπαθούσαν να τη μιμηθούν. Τα σύμβολα των “λαμογιών” ήταν τα θηριώδη SUV,το lifestyle, η γκλαμουριά, το χρηματιστήριο ( της συγκεκριμένης περιόδου ), οι φούσκες, τα κότερα, οι πισίνες, τα σαλέ, τα πούρα, η δημιουργική Λογιστική, τα greek statistics. Πλούσια συλλογή συμβολισμών για τους Λαογράφους και τους Λαοπλάνους! Μπορεί να μην είχαμε βέβαια “Γοργόνες”, είχαμε όμως αμέτρητους “Μάγκες”. Μπορεί να μην είχαμε βέβαια “Νεράιδες “,είχαμε όμως αμέτρητα “Παλληκάρια” της Λαμογιάς. Μπορεί να μην είχαμε βέβαια Happy End, κατά τη διάρκεια όμως της φαρσο-κωμωδίας (ή μήπως της δραματο-τραγωδίας;) περάσαμε καλά και το γλεντήσαμε, εκτός ίσως από μερικούς ηλίθιους, που δεν είχαν φροντίσει να εξασφαλίσουν δωρεάν προσκλήσεις για το υπερθέαμα. Και τώρα είμαστε συγκεντρωμένοι και αγανακτισμένοι έξω από τα ταμεία του “Θεάτρου του Παραλόγου” και ζητάμε και τα ρέστα μας… ( κι ας ήταν δωρεάν οι προσκλήσεις!).
    Η πρόταση Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, είναι λάθος να ονομάσουμε τα “λαμόγια“ ως τα σύγχρονα “ξωτικά “. Μάλλον, θα πρέπει να τα ονοματίσουμε ως “ξωτερικά “, λόγω της άμεσης σχέσης που διαχρονικά είχαν τα “λαμόγια” με τα “ξωτερικά”, ήτοι με το εξωτερικό! Στις καλές εποχές τα “λαμόγια“ ταξίδευαν για “ψύλλου πήδημα” στο εξωτερικό, για να εξασφαλίσουν τις μίζες από τους αδιάφθορους Ευρωπαίους, για ψώνια, για Χριστούγεννα, για Πάσχα, για τα μπάνια του λαού, για πλάκα, για σκι, για ξε-σκι, για πήδημα ( όχι ψύλλου, αλλά ψηλής γκόμενας).
    Αλλά, και στις δύσκολες εποχές που ακολούθησαν το μεγάλο φαγοπότι, η ερωτική σχέση “λαμογιών” – εξωτερικού δεν ατόνησε. Τα κεφάλαια, οι καταθέσεις μεταφέρθηκαν στις Τράπεζες του εξωτερικού, οι εταιρείες έγιναν off-shore, οι πινακίδες των αυτοκινήτων έγιναν του εξωτερικού και το μπαούλο μετακόμισε στις ελβετικές θυρίδες. Κι αν τα πράγματα πάνε χειρότερα, έχει γίνει το κουμάντο για σπίτι στας Ευρώπας και η πρόβλεψη για ένα φτωχικό στην Εσπερία, μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση στο εσωτερικό των ιθαγενών. Έχω άδικο, λοιπόν, να τους ονοματίζω όχι “ξωτικά “, αλλά “ξωτερικά” ;
    Πρόταση 2 Για όσους, όμως, διαφωνούν με την ονομασία, θα τους καλύψω με μια δεύτερη πρότασή μου : να τους ονομάσουμε απλώς “μασκαράδες”, και να τους φτύσουμε (μην πω τίποτε άλλο) πατόκορφα, έτσι για να μην τους ματιάσουμε. Οι υπόλοιποι μπορούμε απλώς να μπούμε στη Σαρακοστή, να υπομείνουμε τη Σταύρωση και τα Πάθη της Χώρας μας και να «προσδοκώμεν την Ανάστασιν» του Γένους.

*********************************************

*********************************************


*********************************************


*********************************************


*********************************************

Ιερέας Γεώργιος Τζώρτζης
    Μετά από αυτά που διαβάζω σκέφτηκα καλά αν πρέπει να αξίζει να σας απαντήσω κ. Κίτσο. Κι αν σας απαντώ, ο λόγος είναι μήπως κάποιοι πιστέψουν στα ψέματα και τις κακοήθειες που ξέρω καλά από που πηγάζουν.
Πρώτον, δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πόνεσε τόσο για το river ajion και τον κύριο Σταύρου και τον θυμάστε κάθε τόσο. Επειδή μας τον κατήγγειλε η κ. Έλλη Τερζόγλου ως κοινό απατεώνα και τα ξέρετε αυτά αλλά δεν τα λέτε γιατί χαλάνε τις εντυπώσεις που θέλετε να περάσετε.
    Δεύτερο, πότε ενδιαφερθήκατε να μάθετε αν η Κίνηση κινείται και σε ποιες κατευθύνσεις, που βγάζετε όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ποιον από τα μέλη της μπορείτε να χαρακτηρίσετε με την κομματική του ταυτότητα; Ρωτάω εγώ που είμαι πρόεδρος και δεν ξέρω ούτε για τον εαυτό μου τι ψηφίζω γιατί έτσι λειτουργεί η κίνηση ακομμάτιστα, με μόνο κόμμα τον Καλαμά. Δεν ξέρετε μήπως κατά που πέφτει το γραφείο να ρίξετε ένα σημείωμα, μια επιστολή, (την ποιο απλή κίνηση εννοώ), η να με πάρετε ένα τηλέφωνο, η να μου πείτε κάτι στις έστω τυχαίες συναντήσεις που είχαμε; Έχετε μήπως την απαίτηση να πάμε σπίτι το σπίτι να λέμε κάθε κίνησή μας;
    Γίνονται κάθε χρόνο Συνελεύσεις και μαθαίνουν τα μέλη που έρχονται και τακτοποιούνται και οικονομικά γιατί όπως θα γνωρίζεται η Κίνηση έχει ως μόνο εισόδημα την συνδρομή των μελλών της για κάποια λειτουργικά της έξοδα αν προκύψουν. Ήρθαμε τις προάλλες στο κατάστημά σας μετά από παρότρυνσή σας, όλο σχεδόν το συμβούλιο. Γιατί δεν μας είπατε τα παράπονά σας η ότι άλλο, παρά τα αφήνετε για τώρα που είναι οι εκλογές;
    Τρίτον, τι λόγους θα μπορούσαμε να έχουμε εμείς για τα φανταστικά πρόσωπα που αναφέρεστε, ότι περιμέναμε να φύγουν για να κερδίσουμε τι; Μήπως τις καλοστρωμένες καρέκλες που αναφέρατε αν εννοούσατε την Κίνηση, γιατί ειλικρινά από αυτό το προηγούμενο κείμενο δεν έβγαλα και τόσο άκρη σε ποιον απευθύνεται και τι εννοεί. Μάλλον δεν θα γνωρίζετε φαίνεται ότι όσοι ασχολούνται με την συγκεκριμένη Κίνηση δεν έχουν κανένα απολύτως όφελος οικονομικό αν το εννοείτε έτσι, παρά μόνο την ικανοποίηση αν ο Καλαμάς σωθεί.
    Θα ακούσετε την Κυριακή στις 6-9- 2015 το τι έχει πράξει αυτό το Συμβούλιο τα δύο τελευταία χρόνια και ελπίζω να έχετε το σθένος να πείτε ένα ευχαριστώ για όσα αφιλοκερδώς και χωρίς βλέψεις για τίποτε άλλο προσφέραμε. Φαντάζομαι αν ήμασταν μισθωτοί θα είχατε προτείνει και κρεμάλες να μας κρεμάσουν. Θέλω ειλικρινά να συγκρίνετε καλοπληρωμένες Μ.Κ.Ο. με κονδύλια εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, και πολλές φορές και εκατομμυρίων, και να μας πείτε τι έργο κάνανε συγκριτικά με την κίνησή μας.
    Τέταρτο, ήσασταν παρών όταν από τον κ. Γεν. Γραμματέα της Κίνησης ανακοινώθηκε η μη απαρτία, μήπως δεν το ακούσατε; Γιατί τονίζετε ότι αναβάλαμε την Συνέλευση και μάλιστα πραξικοπηματικά δεν ξέρετε το λόγο; Ξέρεται τον αριθμό των μελών και βγάζεται τα ποσοστά; Αντιθέτως θα θεωρούσε κανείς και αχαριστία το γεγονός ότι όλοι σαν Συμβούλιο προκειμένου να ταλαιπωρούμε τέτοιες δύσκολες εποχές τον κόσμο, πήγαμε να πέσουμε σε ολίσθημα και να δεχθούμε να γίνει η Συνέλευση με τον κόσμο αυτόν που δεν αποτελούσε απαρτία.
     Ας είναι καλά ο κ. Κατσάνος που μας αφύπνισε. Τέλος, βλέπω το λογότυπο της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ''ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΛΑΜΑΣ'' δεν το γράφετε σωστά, σας το 'δωσαν μήπως λάθος η αποτελείτε κάποια καινούργια ομάδα για να ξέρουμε. Το λέω αυτό γιατί για να κάνει κανείς αφίσες και να τις κοινοποιεί πρέπει να προηγείται Συμβούλιο, δεν κάνει ο καθένας ότι θέλει. Εμείς δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι υπάρχουν εχθροί του Καλαμά παρά μόνο φίλοι.
    Από πού σας βγαίνουν αυτές οι υποψίες που αναφέρετε; Όσο για τις επιλογές που θα κάνει το Σώμα μεθαύριο για το νέο Συμβούλιο, είναι σίγουρο ότι θα τις σεβαστούμε απολύτως. Αρκεί να είναι καθαρό σαν το γυαλί το νέο Συμβούλιο όπως το προηγούμενο χωρίς επιρροές από κόμματα κ.α. και θα κάνουμε όλοι μαζί ότι μπορούμε για τη σωτηρία του ποταμού Καλαμά. Κι αν μάθατε πέντε λέξεις και γράφετε κείμενα, να τις χρησιμοποιείται αλλού και όχι ενάντια σε ομάδες ανθρώπων που έπρεπε να τους στηρίζεται γιατί κάνουν κάτι που εσείς και κάποιοι άλλοι που θέλω πιστεύω σας παρασέρνουν, προτιμούν μόνο να χλευάζουν κάθε δύο χρόνια και το θεωρούν αυτό προσφορά. Αυτά.
Ιερέας Γεώργιος Τζώρτζης

*********************************************

Βασίλης Κίτσιος .
    Η αήθης προσωπική συκοφαντική αισχρή επίθεση από εσάς πραγματικά πάτερ με εξέπληξε και με εξόργισε, τέτοια κατάντια δεν την περίμενα να κατηγορείς χωρίς στοιχεία εμένα με δημιουργήματα τις φαντασίας σου, μόνο και μόνο από φόβο ή απώτερο στόχο για άλλη μια φορά μην χάσεις τη θέση του πρόεδρου του ‘’Καθαρού Καλαμά’’ να υποθέσω ή υποκρύπτει προσωπικό όφελος και συμφέρον…… πραγματικά δεν το περίμενα αυτό από εσάς.
    Το θέμα του ‘’Καθαρού Καλαμά’’ όσο και αν θέλετε να το προσωποποιήσετε για να δικαιολογήσετε την ανυπαρξία σας από πλευράς σας, και να συσπειρώσετε τους όποιους πιστούς σας έμειναν, είναι σε λάθος κατεύθυνση είναι κατάντια, καμία αναφορά δεν έγινε ποτέ στο όνομα σας ούτε στην ιδιότητα σας από εμένα, αυτό το ξέρετε και οφείλετε να επανορθώσετε άμεσα...
    Οι ευθύνες για την μέχρι τώρα πορεία του ’’Καθαρού Καλαμά’’ είναι νομίζω είναι συλλογικές και για αυτό θα κριθείτε στην εκλογοαπολογιστική που θα γίνει την Κυριακή στις 6 Σεπτέμβρη, εκτός και αν υπάρχουν ατομικές ευθύνες που δεν γνωρίζουμε και τις αποκαλύψετε εσείς ή κάποιος άλλος.
    Ένα ερώτημα: Πέστε μας δημόσια σαν πρόεδρος του "Καθαρού Καλαμά", ενόψει τις εκλογοαπολογιστικής την Κυριακή με ποιους αλήθεια συγκρουστήκατε και τι καταφέρατε ως τώρα από αυτούς που ρυπαίνουν τον Καλαμά
Κίτσιος Βασίλειος

*********************************************

Γεώργιος Ιερέας Τζώρτζης 
    Κατάντια και αήθεις να πείτε σε όσους άλλους συναναστρέφεστε κ. Κίτσο και όχι σε μένα γιατί δε σας έδωσα κανένα δικαίωμα να με κρίνετε σαν άτομο. Νομίζω σας απάντησα αξιοπρεπώς ανάλογα με αυτά που δημοσιεύσατε. Με ποιους νομίζετε ότι ασχολείστε που φέρνεστε σαν να ήμαστε απατεώνες; Ποιος σας έδωσε αυτό το δικαίωμα; Και εξακολουθείτε με το ίδιο ύφος να πετάτε υπονοούμενα.
    Έχετε κάτι να πείτε πες τε το δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα πράγμα που φαντάζομε το ξέρετε γιατί ήμαστε ένα σωματείο που δεν έχει σχέση ούτε με χρήματα ούτε με πολιτικούς. Εκτός κι αν εννοείτε την συνεργασία μας με τις κατά καιρούς αρχές και με τις υπηρεσίες του τόπου. Από που λοιπόν να προκύψουν οι φόβοι και οι παρανομίες που με έναν παράδοξο τρόπο προσπαθείτε να περάσετε στον κόσμο; Νομίζετε ότι προσφέρετε κάτι ουσιαστικό με τις αόριστες συκοφαντίες για το καλό του Καλαμά;
    Θα χαιρόμουνα ειλικρινά αν κατ' ιδίαν μου λέγατε κάτι που προφανώς ακούσατε για κάποιον από το συμβούλιο η για μένα γιατί έτσι θα δείχνατε το πραγματικό ενδιαφέρον σας για τον Καλαμά. Εγώ έχω υποχρέωση σαν πρόεδρος να υπερασπίσω πάνω απ' όλα την συνέχιση των αγώνων για το καλό του Καλαμά αλλά και το κύρος του Συμβουλίου μου του σπάνιου για τα χρονικά της Κίνησης που με άσχημο τρόπο χωρίς να αναφέρεστε σε κάτι ουσιαστικό παρά μόνο υποθέσεις και ασυναρτησίες εμμέσως κατηγορείτε. Ο Καλαμάς δεν ιδιοκτησία μας, είναι και δικός σας και όλου του κόσμου κι ας μην ασχολούνται ενεργά οι πολλοί παρά μόνο κάποιοι μετρημένοι στα δάχτυλα και τα ακούνε κι από πάνω.
Όσο για την προεδρία που τη θεωρείτε τόσο φοβερή θέση λες και είμαστε στη βουλή των Ελλήνων, σας τη χαρίζω ότι ώρα θέλετε κι εσάς και οποιουδήποτε άλλου για να δείτε από κοντά και στην πράξη πόσο ψυχοφθόρα είναι και πόσο οικονομική καταστροφή σε όποιον έχει ουσιαστικά ασχοληθεί από πολλές απόψεις.
    Το μόνο θετικό είναι η ηθική ανταμοιβή για μας πράγμα που από σας περίμενα σας το λέω ειλικρινά. Γι' αυτό προς το τέλος γράφω ότι προφανώς έχετε παρασυρθεί. Όσο για συγνώμη νομίζω πως εσείς την οφείλεται που χωρίς κανένα λόγο ασχοληθήκατε με κρίσεις και σχόλια εναντίων μας με τον χειρότερο τρόπο. Επίσης για το εν λόγω κείμενο αν δεν ήσαστε εσείς ο συγγραφέας του, οφείλετε να ανακοινώσετε το όνομά του για να απευθυνόμαστε σ' εκείνον και να μην σας ενοχλούμε ηθικά, συκοφαντικά και αισχρά όπως κακώς αναφέρεστε.

*********************************************