Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Σημαντικά προβλήματα στην παράταξη του κ. Βούζα!

Βολές από στελέχη – διάψευση διαδικασιών

Κατηγορηματικότατη διάψευση του κ. Γιώργου Ζιάκκα προς τον κ. Χρυσ. Βούζα :
«Κύριε Xρυσόστομε Βούζα …μετά τις Δημοτικές εκλογές στις οποίες ήμουν υποψήφιος για το Δήμο Ζίτσας με την παράταξη «Συμμαχία Πολιτών»,  ουδέποτε συμμετείχα σε οποιαδήποτε εκλογή οργάνων της παράταξης αφού ποτέ δεν κλήθηκα να συμμετάσχω σε κάποια από τις «περιβόητες» συνεδριάσεις που επικαλείσθε ότι έγιναν και γίνονται τακτικότατα!!!...»,
«…να αφαιρέσετε το όνομά μου από την «ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» που μόνος σας αυθαίρετα, χωρίς να με ενημερώσετε επιλέξατε να συμπεριλάβετε στο 1ο φύλλο της εφημερίδας…» τονίζει ο κ. Ζιάκκας.
.
Αναλυτικά η πλήρης δήλωση του κ. Ζιάκκα που στάλθηκε στο zitsagate είναι η εξής :
ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΨΕΥΣΗ
ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΙΑΚΚΑ Πολιτικού Μηχανικού
 υποψηφίου στις Δημοτικές Εκλογές με τη «Συμμαχία Πολιτών»
Κύριε Xρυσόστομε Βούζα,
 Αρχηγέ της...
«Συμμαχίας Πολιτών του Δήμου Ζίτσας»

Με μεγάλη έκπληξη διάβασα στο 1ο φύλλο της εφημερίδας που εξέδωσε η «Συμμαχία Πολιτών», ότι στις ομάδες εργασίας της παράταξης και ειδικότερα στα «ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ» αναφέρεται το όνομά μου!
Έχω λοιπόν να δηλώσω τα εξής:
Καταρχάς, διαψεύδω κατηγορηματικά ότι μετά τις Δημοτικές εκλογές στις οποίες ήμουν υποψήφιος για το Δήμο Ζίτσας με την παράταξη «Συμμαχία Πολιτών»,  ουδέποτε συμμετείχα σε οποιαδήποτε εκλογή οργάνων της παράταξης αφού ποτέ δεν κλήθηκα να συμμετάσχω σε κάποια από τις «περιβόητες» συνεδριάσεις που επικαλείσθε ότι έγιναν και γίνονται τακτικότατα!!!
   Σας έχω ξεκαθαρίσει κύριε Βούζα από το βράδυ των εκλογών μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, ότι πρώτα εγώ «είμαι άξιος της μοίρας μου με σας προσωπικά που έμπλεξα» αλλά  και «εσείς είστε άξιος της δικιάς σας μοίρας για τον τρόπο που λειτουργήσατε!!»
   Σας ζήτησα επίσης να μην με ξαναενοχλήσετε στη συνέχεια γιατί εσείς και μία ομάδα στην παράταξη μάλλον «δεν επιθυμούσατε την εκλογή μου τελικά αλλά μόνο τη συμμετοχή μου στις εκλογές για να καρπωθεί η παράταξη τις προσωπικές μου ψήφους που θα μπορούσα να μαζέψω λόγω της πολιτικής μου τοποθέτησης που δεν ήταν ίδια με τη δική σας και της ομάδας που το επιδίωκε!».
   Ξεχνάτε φαίνεται εύκολα και στο όνομα της «συλλογικότητας και της συναπόφασης» που επικαλείσθε τακτικά, θεωρήσατε σκόπιμο να χρησιμοποιήσετε το όνομά μου και την επαγγελματική μου ιδιότητα προκειμένου να δείξετε ότι μπορείτε να αποφασίζετε για τους άλλους χωρίς καν  να τους ρωτάτε!!!
    Επειδή αυτό μάλλον είναι ιδίωμα της μεγαλύτερης παράταξης από την οποία προέρχεσθε, την οποία σέβομαι όπως και εσείς θα έπρεπε να σέβεστε την προσωπική και πολιτική ιδεολογία του καθενός που διαφέρει από τη δική σας και επειδή τυχαίνει να σας γνωρίζω αρκετά χρόνια

θα σας παρακαλέσω εγγράφως πλέον και δημόσια

να αφαιρέσετε το όνομά μου από την «ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» που μόνος σας αυθαίρετα, χωρίς να με ενημερώσετε επιλέξατε να συμπεριλάβετε στο 1ο φύλλο της εφημερίδας που εξέδωσε η παράταξη «Συμμαχία Πολιτών»,  δηλώνοντας στο ίδιο σημείο ότι ουδέποτε συναίνεσα εγώ να συμπεριληφθεί το όνομά μου εκεί, και παράλληλα ότι με δική σας ευθύνη το συμπεριλάβατε.
     Σας δηλώνω, τέλος, πάλι δημόσια ότι μπορεί να συμμετείχα στις Δημοτικές εκλογές για το Δήμο Ζίτσας ως υποψήφιος με την παράταξη «Συμμαχία Πολιτών», γιατί πίστευα σε αυτά που διακηρύσσαμε κατά την προεκλογική εκστρατεία, στην πορεία όμως, μετά τα αποτελέσματα των εκλογών και αφού αποδείχθηκαν όλες οι μεθοδεύσεις που επιχειρήθηκαν στο πρόσωπό μου από μια ομάδα της παράταξης,
σεβόμενος όμως απόλυτα την πλειονότητα των συνυποψηφίων μου που αγωνιστήκαμε για να φθάσει η παράταξη «Συμμαχία Πολιτών» να την εμπιστευθεί το 21% των ψηφοφόρων του διευρυμενου Δήμου Ζίτσας ,


   σας υπενθυμίζω όπως και στην πρώτη συγκέντρωση της παράταξης που κάναμε μεταξύ της 1ης και 2ης Κυριακής των εκλογών, ότι στην παράταξη αυτή καμία θέση δεν έχω, αφού μάλλον προτιμάτε μόνο το πράσινο χρώμα της ανάπτυξης, και δεν σας επιτρέπω στο μέλλον να εμπλέκετε το όνομά μου με οποιαδήποτε ενέργεια, δράση και κίνηση της παράταξης «Συμμαχία Πολιτών» του Δήμου Ζίτσας
ευχόμενος παράλληλα καλή επιτυχία στο έργο που έχετε αναλάβει και σας έχουν εμπιστευθεί με την ψήφο τους οι δημότες του Δήμου Ζίτσας που ψήφισαν την παράταξή σας χωρίς να τους απογοητεύσετε τελικά!


                                                                                        Με εκτίμηση,

                                                                                             ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΙΑΚΚΑΣ
                                                                                             Πολιτικός Μηχανικός