Με 24 ημέρες καθυστέρηση μετά την οριστική απόφαση διαμαρτύρεται ο κ. Ρογκότης.
Μόνο που είναι κατόπιν εορτής, αφού από τις 15 Μαρτίου, ο Υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας έχει δημοσιεύσει στο Φ.Ε.Κ. απόφαση, που ορίζει την χάραξη για το τμήμα Ιωάννινα - Κακαβιά !. Ακόμη, στη σχετική απόφαση (ΦΕΚ 40 τ.ΑΑΠ/15-3-2011) καθορίζεται απαγόρευση δόμησης σε απόσταση 60 μέτρων σε κάθε πλευρά του οδικού άξονα, κάτι που αποδεικνύει ότι το Υπουργείο Υποδομών πήρε την τελική του απόφαση.
Ακόμη, στη σχετική απόφαση (ΦΕΚ 40 τ.ΑΑΠ/15-3-2011) καθορίζεται απαγόρευση δόμησης σε απόσταση 60 μέτρων σε κάθε πλευρά του οδικού άξονα, κάτι που αποδεικνύει, ότι το Υπουργείο Υποδομών πήρε την τελική του απόφαση.
«Τώρα θυμήθηκε ο Δήμαρχος Ζίτσας να διαμαρτυρηθεί και ζητά αλλαγή χάραξης. Δεν έπρεπε να είχε δραστηριοποιηθεί άμεσα; Τόσες φορές ήρθε στα Γιάννενα ο κ. Μαγκριώτης. Ούτε και αυτός υπολόγισε τον κ. Ρογκότη, σαν τον Σηφουνάκη για το Ρυθμιστικό ;» διερωτώνται κύκλοι της αντιπολίτευσης προβληματισμένοι από το γεγονός ότι μέχρι τώρα οι κυβερνητικοί δεν υπολογίζουν τον κ. Ρογκότη.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Στην επιστολή του ο κ. Ρογκότης αναφέρει, ότι η χάραξη που αποφάσισε το Υπουργείο...
«Τώρα θυμήθηκε ο Δήμαρχος Ζίτσας να διαμαρτυρηθεί και ζητά αλλαγή χάραξης. Δεν έπρεπε να είχε δραστηριοποιηθεί άμεσα; Τόσες φορές ήρθε στα Γιάννενα ο κ. Μαγκριώτης. Ούτε και αυτός υπολόγισε τον κ. Ρογκότη, σαν τον Σηφουνάκη για το Ρυθμιστικό ;» διερωτώνται κύκλοι της αντιπολίτευσης προβληματισμένοι από το γεγονός ότι μέχρι τώρα οι κυβερνητικοί δεν υπολογίζουν τον κ. Ρογκότη.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Στην επιστολή του ο κ. Ρογκότης αναφέρει, ότι η χάραξη που αποφάσισε το Υπουργείο...
«διαχωρίζει τους πολύ σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους του Δήμου μας (Αρχαία Πασσαρώνα - Ναός Αρείου Διός) με αποτέλεσμα ο στόχος μας για ανάδειξη κι ενοποίηση των συγκεκριμένων αρχαιολογικών χώρων του Δήμου να είναι αδύνατος. Η προσπάθειά μας για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα παραγωγής πλήττεται, αφού ένα τμήμα γης υψηλής παραγωγικότητας καταλαμβάνεται από το εύρος της οδού. Μάλιστα στη συγκεκριμένη περιοχή εκτελείται απ’ το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αρδευτικό έργο ύψους 50.000.000 ευρώ το οποίο, στο συγκεκριμένο τμήμα, καταστρέφεται. Το αστικό περιβάλλον του Δήμου διχοτομείται με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται, να περιορίζεται αλλά και να γίνεται εξαιρετικά δυσλειτουργικό. Επιπρόσθετα η διέλευση της οδού, έτσι όπως υιοθετήθηκε, σε συγκεκριμένο τμήμα του κάμπου είναι βέβαιο ότι θα καλύπτεται από ομίχλη που θα δυσχεραίνει σοβαρά τη διέλευση των οχημάτων».
Η ΠΡΟΤΑΣΗ
Πρόταση του Δημάρχου Ζίτσας είναι η ορεινή χάραξη του δρόμου, η οποία είναι «σαφώς οικονομικότερη, αφού οι δαπάνες απαλλοτρίωσης είναι συντριπτικά μικρότερες και το έδαφος είναι απολύτως κατάλληλο για τη θεμελίωση της οδού αλλά και για τη διασφάλιση των αδρανών υλικών κατασκευής της. Αντιθέτως η υιοθετηθείσα χάραξη διέρχεται από ιδιοκτησίες με πολύ μεγαλύτερη αξία και σε μεγάλο κομμάτι της από εδάφη που παλιότερα αποτελούσαν έλος».
Η ΠΡΟΤΑΣΗ
Πρόταση του Δημάρχου Ζίτσας είναι η ορεινή χάραξη του δρόμου, η οποία είναι «σαφώς οικονομικότερη, αφού οι δαπάνες απαλλοτρίωσης είναι συντριπτικά μικρότερες και το έδαφος είναι απολύτως κατάλληλο για τη θεμελίωση της οδού αλλά και για τη διασφάλιση των αδρανών υλικών κατασκευής της. Αντιθέτως η υιοθετηθείσα χάραξη διέρχεται από ιδιοκτησίες με πολύ μεγαλύτερη αξία και σε μεγάλο κομμάτι της από εδάφη που παλιότερα αποτελούσαν έλος».