Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Συνεχίζει ο Δήμος Ζίτσας τον αγώνα για την “ορεινή χάραξη” της Ιόνιας...

Συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. με τον κ. Καλογάννη, τους Βουλευτές και τον Περιφερειάρχη. Ο κ. Βλέτσας έθεσε θέμα νέου αεροδρομίου στον κάμπο της Ζίτσας
Ικανοποίηση Βλέτσα για την έναρξη των εργασιών στην 13η Επαρχιακή Οδό Γραμμενοχωρίων. 
Κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ζίτσας συζητήθηκε εκτενώς το πώς θα συνεχιστεί η προσπάθεια ώστε η Ιόνια Οδός στο τμήμα της που διαπερνάει το Δήμο Ζίτσας να γίνει με την “ορεινή χάραξη” η οποία είναι συντομότερη, οικονομικότερη αλλά και συμβάλλει στην μεγαλύτερη ανάπτυξη του Δήμου. Η συζήτηση έγινε μετά την επιστολή των “4” πρώην δημάρχων Βλέτσα, Κατσάνου, Παργανά και Σιαπατόρη προς τον κ. Καλογιάννη.
Πριν την έναρξη της συνεδρίασης ο κ. Βλέτσας εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του «επειδή μπήκαν μπουλντόζες στην 13η Ε.Ο. Γραμμενοχωρίων» όπως είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας τον μεγάλο αγώνα που ο ίδιος έδωσε ως Δήμαρχος Πασσαρώνος για να γίνει η μελέτη και η ένταξη στο ΕΣΠΑ του σημαντικού αυτού έργου των 14 εκατ. €.
Κατά τη συζήτηση του θέματος της Ιόνιας Οδού, ο...
κ. Βλέτσας αναφέρθηκε στο ιστορικό των προσπαθειών που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια για την ορεινή χάραξη. Όπως είπε χαρακτηριστικά «από το καλοκαίρι του 2007, στη μοναδική σύσκεψη που μετείχαμε, στο “Φρόντζο” παραδώσαμε το σχέδιο της ορεινής χάραξης στον κ. Καλογιάννη μαζί με τον κ. Κατσάνο και τους άλλους δημάρχους». Και επισήμανε ότι πάντα αγωνιζόμαστε να πείσουμε τον κ. Καλογιάννη για την “ορεινή χάραξη”, παρά την αντίθετη άποψή του.
Τότε είπε ο κ. Βλέτσας μπορούσε το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Τώρα μπορεί να γίνει μόνο με αυτοχρηματοδότηση ή με τους «ανύπαρκτους» εθνικούς πόρους. Και επισήμανε «επειδή η άλλη Ιόνια από Αντίρριο μέχρι Πεδινή αν τελειώσει θα τελειώσει το 2016, το δικό μας κομμάτι αν βρεθεί χρηματοδότηση δεν πρόκειται να αρχίσει πριν το 2018 – 2020 το συντομότερο, συνεπώς δεν τίθεται θέμα καθυστέρησης ή εμπλοκής του έργου αν αλλάξει η χάραξη και υιοθετηθεί η ορεινή». Άλλωστε όπως είπε κανένας άλλος Δήμος δεν επηρεάζεται.
Ιδιαίτερα επισήμανε πως το Υπουργείο οφείλει να τηρήσει τη δέσμευση που είχε δώσει διά του τότε υφυπουργού κ. Μαγκριώτη για χρηματοδότηση με ποσό 300.000 € προμελέτης για την “ορεινή χάραξη” ώστε να υπάρχει συγκρισιμότητα των δύο λύσεων, κάτι που εξακολουθεί να ζητά ο Δήμος Ζίτσας.
Ακόμη ο κ. Βλέτσας έθεσε θέμα νέου αεροδρομίου στον κάμπο της Ζίτσας. Το σημερινό αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, που βρίσκεται στα όρια του Δήμου μας φαίνεται ότι δεν μπορεί να αξιοποιηθεί λόγω των προβλημάτων είπε και συνέχισε «είναι καιρός να αρχίσει με όραμα 20ετίας η συζήτηση για κατασκευή νέου αεροδρομίου στον κάμπο της Ζίτσας, δίπλα στον κόμβο της Ιόνιας Οδού. Ταυτόχρονα τότε, να αξιοποιηθεί ο χώρος του σημερινού αεροδρομίου προς όφελος όλου του Νομού».
Στη συζήτηση επιβεβαιώθηκε από όλους η άποψη υπέρ της “ορεινής χάραξης” και τονίστηκε ότι η θέση του Δήμου Ζίτσας για τη χάραξη αυτή είναι πρωτίστως πολιτική. Αποφασίστηκε να προγραμματιστεί συνάντηση αντιπροσωπείας του Δήμου τόσο με τον Αν. Υπουργό κ. Καλογιάννη, όσο και με τους Βουλευτές του Νομού και τον κ. Περιφερειάρχη για αναλυτική τους ενημέρωση. Ακολούθως σε επόμενη συνεδρίασή του το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ζίτσας θα αποφασίσει για τις επόμενες κινήσεις του.



(από το Δελτίο Τύπου της παράταξης "Η Ώρα της Ζίτσας" του κ. Βλέτσα)