Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας με τη Μέρκελ…


Το ακούσαμε, είναι επίκαιρο και σας το μεταφέρουμε !

Φώναξε η Μέρκελ και ο Σαρκοζί τους Παπανδρέου και Σαμαρά να μιλήσουν και να βρουν άκρη για το νέο μνημόνιο. Κάθεται στο γραφείο της, δίπλα ο Σαρκοζί και καλεί πρώτο τον Παπανδρέου.



  Μέρκελ : Δε μου λες Γιωργάκη γιατί...
κάνεις ζαβολιές; Τι δημοψήφισμα και κουραφέξαλα μαθαίνω ότι θέλεις; Δεν είσαι καθόλου καλό παιδί…
Παπανδρέου : Μα κυρία Μέρκελ αναγκάστηκα, ο Σαμαράς όλο κόντρα με πάει, δε φταίω εγώ…
Μέρκελ : Άκου Γιωργάκη, όταν λέω κάτι θέλω να το ακούς. Δεν ανέχομαι όχι και μα - μου…
Παπανδρέου : Μάλιστα κυρία Μέρκελ αλλά…
Μέρκελ : Σκασμός. Νικολά για φώναξέ μου το Σαμαρά.

Ο Σαρκοζί λέει στον Σαμαρά να μπει στο γραφείο…

Μέρκελ : Δε μου λες Αντώνη δεν πιστεύω να είναι αλήθεια αυτά που μου λέει ο Γιωργάκης ότι όλο αναποδιές κάνεις;
Σαμαράς : Όχι κ. Μέρκελ δε φταίω εγώ, αυτός όλο ψέματα λέει όπως τότε που έλεγε ότι λεφτά υπάρχουν και ήμασταν ταπί…
Μέρκελ : Σκασμός Αντώνη, φταις και εσύ. Θέλεις ή δε θέλεις το νέο μνημόνιο, τα 230 εκατομμύρια και όλα τα καλά του. Θα μάθετε επιτέλους να ζείτε με αυτά που βγάζετε ή όχι; Αν δε βάλεις μυαλό δε θα σε κάνω ποτέ πρωθυπουργό.
Σαμαράς : Μα κ. Μέρκελ εντάξει αλλά…
Μέρκελ : Αντώνη θέλω να είσαι καλό παιδί. Δε θέλω αντιρρήσεις. Συνεννοηθήκαμε;
Σαμαράς : Μάλιστα κ. Μέρκελ…
Μέρκελ : Νικολά για πλησίασε να βάλουμε μια τάξη. Λοιπόν Γιωργάκη το δημοψήφισμα να το φας, να το πιείς να το πάρεις πίσω. Θα πάρω εγώ το Βαγγέλη να σε διευκολύνει.
Παπανδρέου : Μάλιστα κυρία Μέρκελ.
Μέρκελ : Θα κοιτάξεις Γιώργο να πάρεις ψήφο εμπιστοσύνης την Παρασκευή. Και εσύ Αντώνη όχι ζαβολιές. Μόλις την πάρεις Γιωργάκη μου θα είσαι καβάλα στο άλογο…
Παπανδρέου : Μάλιστα κυρία Μέρκελ, αυτό μου αρέσει πολύ...
Μέρκελ : Σκασμός δεν τελείωσα. Εσύ Αντώνη θα βγεις από πριν να του ζητάς να φύγει ο Γιώργος και να γίνει κυβέρνηση προσωπικοτήτων απολίτικη, να κάνει προϋπολογισμό και να ψηφίσει τη σύμβαση και να κάνει εκλογές σε ένα – ενάμιση μήνα, άντε ως το Πάσχα και λίγο μετά. Το κατάλαβες Αντώνη;
Σαμαράς : Βεβαίως κ. Μέρκελ. Και μετά;
Μέρκελ : Μετά αν αυτός καταφέρει να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης και θέλω να βοηθήσεις όπου μπορείς, θα νοιώσει ωραίος και δυνατός…
Παπανδρέου : Τι όμορφα που τα λέτε κ. Μέρκελ…
Μέρκελ : Ησυχία μη πετάγεσαι σαν π… όταν μιλάω. Μετά εσύ Γιώργο μπορεί να το παίξεις καναδύο – τρείς μέρες δύσκολος στον Αντώνη και τελικά θα του πεις ναι σε κυβέρνηση προσωπικοτήτων πολιτιών και απολίτικων, αλλά θα του πεις όχι για ένα μήνα αλλά ως το καλοκαίρι.
Παπανδρέου : Πω - πω !!! Και μετά;
Μέρκελ : Τι μετά. Δεν έχει μετά. Θα συμφωνήσετε σε μια μεσαία λύση για ένα τετράμηνο πάνω – κάτω. Θα ψηφίσετε τη σύμβαση, θα κάνετε ένα καλό προϋπολογισμό, θα πάρετε και τη δόση των 80 εκατομμυρίων του Φεβρουαρίου και θα ψηφίσετε και δύο – τρείς σκληρούς νόμους να μπει μια σειρά μπας και δείτε άσπρη μέρα. Μόλις τα ξεμπλέξετε αυτά ξεκινήστε πάλι να βγάζετε τα μάτια σας.
Παπανδρέου : Ότι πείτε εσείς κ. Μέρκελ.
Σαμαράς : Μάλιστα κ. Μέρκελ.
Μέρκελ : Δρόμο τώρα και δε θέλω αντιρρήσεις. Απαιτώ να μου έχετε εμπιστοσύνη. Πάμε Νικολά….

Σημ. zitsagate  ΕΙΠΑΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ...
   .