Πόσο έμεινε στα συρτάρια η μελέτη ;
Ιστορίες για “αρκούδες” θυμίζει η 13η επαρχιακή οδός. Πρόκειται για τον δρόμο που συνδέει την ΒΙΠΕ, μέσω Γραμμενοχωρίων με την Εγνατία Οδό στον κόμβο Τύριας και συντομεύει κατά 15 - 20 λεπτά περίπου την διαδρομή Ελεούσας – Τύριας.
Δηλαδή τα Γιάννενα από Αμπελοκήπους και πέρα και οι δήμοι Ζίτσας, Πωγωνίου, Ζαγορίου και Κόνιτσας θα πηγαίνουν 15 - 20 λεπτά νωρίτερα προς Ηγουμενίτσα, ενώ αποσυμφορείται σημαντικά ο “κόμβος” Πεδινής.
Δηλαδή τα Γιάννενα από Αμπελοκήπους και πέρα και οι δήμοι Ζίτσας, Πωγωνίου, Ζαγορίου και Κόνιτσας θα πηγαίνουν 15 - 20 λεπτά νωρίτερα προς Ηγουμενίτσα, ενώ αποσυμφορείται σημαντικά ο “κόμβος” Πεδινής.
Με την από προ τριετίας συνεργασία της Νομαρχίας Ιωαννίνων και του Δήμου Πασσαρώνος με την Εγνατία Οδό ΑΕ, ολοκληρώθηκε η μελέτη (με τις τροποποιήσεις) από τα τέλη του 2009 - αρχές του 2010. Τότε μάλιστα ο Καχριμάνης και ο Βλέτσας “θριαμβολογούσαν” στα κανάλια και τις εφημερίδες (εδώ) ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη !
Που είχε σκαλώσει για περίπου 1,5 χρόνο (μέχρι την 16η Ιουνίου φέτος) η ένταξη της μελέτης στο ΕΣΠΑ;
Η ιστορία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού…
όπως φαίνεται από το έγγραφο με Αριθ. Πρωτ.: 25375/1921/21 Ιουλίου 2011 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου, με το οποίο τώρα εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι της τροποποίησης του δρόμου, η Περιφέρεια Ηπείρου (τότε Νομαρχία Ιωαννίνων) μόλις στις 16 Ιουνίου 2011 τα υπέβαλλε στην Αποκεντρωμένη (στην κ. Μπάστα) με το με αριθ. 39354/3721 έγγραφό της (!!!).
Η σχετική απόφαση της κ. Μπάστα κλικ εδώ που δημοσιεύθηκε προχθές στο Δι@ύγεια είναι αποκαλυπτική !
Μόνο μια λογική εξήγηση μένει για τον κ. Περιφερειάρχη.
Να την έστειλε τώρα, αφού πλέον αυτός “κόβει και ράβει” στο ΕΣΠΑ και να σκοπεύει να την εντάξει στο πρόγραμμα. Διαφορετικά αυτή η καθυστέρηση καθώς και τυχόν μη ένταξη της θα είναι πλήρως αδικαιολόγητη !!!
Z.
Z.